måndag 18 juli 2011

Festivaler juli - augusti

Förutom uppenbara Rebellion i Blackpool som jag inte kommer att nämna så mycket mer eftersom det faktum att jag inte heller i år kommer närvara äter upp mig inifrån. 2012, då jävlar är jag där igen!

I Sverige händer, förutom Oi! the Weekend i september följande:

Valhall Arise (Falun) arrangeras drogfritt och utan åldersgräns 27/8. Banden som släppts är Death Before Dishonour, Gatans Lag, Agent Bulldogg, Antipati, Dead Reprise, Angers Curse och finksskotska Kansalaistottelemattomuus. Biljetter på Tickster etc.

Kuggnäs (29-30/7) ståtar ibland all buskis med ett triss i ess i skepnad av London Diehards, Brassic och Bakers Dozen. Paco ska försöka komma iväg över en dag i alla fall. Dessutom spelar Sverigevännerna Glory Boys och finska The Wrongdoers.

2 kommentarer:

Pike sa...

Friday the 29th of July
Asta Kask / Attentat / Perkele / Lillasyster
Nyköping, Nävekvarns Folkets Park.

Thomas sa...

Jag vet vad som lockar mest ;)