fredag 24 december 2010

Pretty Shitty Kjell outar medverkande till påskgiget

Ytterligare två av de totalt åtta band som kommer spela på Pretty Shitty Kjells påskbaluns 2011 är härmed officiella: Angelic Upstarts (med Mensforth och allt, till skillnad mot när jag såg "dem" spela i Blackpool 2006) och The Business.

Sedan tidigare vet vi att Antipati och Agent Bulldogg ska lira. Paco vet såklart vilka de andra akterna är men det är en karamell han får suga på ensam, typ, fram till 2011.

Så, god jul igen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fyfan vad glad man blir. Detta är årets julklapp. Nu går jag på julspriten!

Ville Lowlife sa...

Paco, jag vet ochså vilka de andra akterna är. Om rykterna stämmer så att säga.

Unknown sa...

Fin Julklapp.. finaste hittills tror jag fan! :)

Pike sa...

Paco, jag vet oxå vilka dom andra akterna är. Om rykterna stämmer så att säga.

Ville Lowlife sa...

Pike, är dina källor pålitliga???

Anonym sa...

Till påsk, när, var, mer info?

Pretty Shitty Kjell sa...

Anonym: 22 och 23 April 2011. Fryshuset i Stockholm. Biljetter och komplett line-up kommer släppas i slutet av Januari.

Hemsida kommer också att lanseras i samma veva...